Siit leiate oma ostumurele kiirest ja lihtsalt lahenduse.

➤ Kuidas uut tellimust esitada?
Tellimuse saab esitada ka e-posti teel. Meie abivalmis töötajad aitavad teid. Seni saatke meile alltoodud teave aadressile info@happykoala.ee.
  • • Ees-ja perekonnanimi
  • • Tarneaadress (sihtnumber, linn, tänav, maja number)
  • • Mobiiltelefoni number (tarnija jaoks)
  • • Saaja e-postiaadress (tarnija jaoks)
  • • TOOTE NIMI veebisaidil esitatud kujul (värvus, number, suurus)
➤ Mu pakk ei ole veel kohale jõudnud. Kus see võiks olla?
Návod na sledování zásilky naleznete SIIT.

➤ Tellitud toode ei vasta ootustele ja ma soovin selle tagastada. Kuidas see käib?
Täitke tagastusaruande vorm SIIT.

➤ Tellitud toote number, suurus või värvus ei ole õige. Kas ma saan toote välja vahetada?
Tellitud toote numbri, suuruse või värvuse muutmise vormi saate täita SIIT.

➤ Mis saab juhul, kui mu toode on kahjustatud või ei tööta?
Lugege kaebuse esitamise kohta SIIT.

➤ Kust ma leian toote kasutusjuhendi?
Kasutusjuhendid leiate SIIT.


Kas mitte miski eeltoodust ei aidanud probleemi lahendada?
Ärge muretsege, meie klienditeenindajad vastavad hea meelega küsimustele. Me töötame esmaspäevast reedeni kell 8–16. Võtke meiega soovitud kanali kaudu ühendust.

Kõige kiiremini saame vastata Facebook Messenger:


Võite meile ka kirjutada aadressil: info@happykoala.ee

Teise võimalusena võite saata meile sõnumi alloleva vormi kaudu:

TEAVE

Happykoala on registreeritud kaubamärk ja ettevõtte omand:

Megasplet d.o.o.
Gmajna 7
1236 Trzin

Email: info@happykoala.ee

Oleme teie teenistuses:
E–R kell 8:00 – 16:00
You have successfully subscribed!
This email has been registered