Meie jaoks toimetab pakid esimesel võimalusel kohale kullerteenus company delivery service. Kui Te ei viibi kohaletoimetamise hetkel määratud aadressil, saate uuesti kohaletoimetamise kokku leppida kullerteenusega telefoni või e-posti teel. Lisateavet leiate siin.

Veebisaidilt happykoala.ee tellitud tooted pannakse teele esimesel võimalusel. Pöörame erilist tähelepanu oma laole, kuna meie jaoks on üliolulised kohaletoimetamise kiirus ja mugavus. Kui kaup on meie laos olemas, saadetakse need tavaliselt teele samal või järgmisel tööpäeval.

Tasuta kohaletoimetamine

Tasuta kohaletoimetamine kehtib kõikidele tellimustele, mis on üle 60,00 euro. Selliste tellimuste puhul arvestatakse tasuta kohaletoimetamine automaatselt kassas või tellimuse vormistamisel. Tasuta kohaletoimetamine kehtib klassikalise tarne korral, erisaadetise eest tuleb tasuda vastavalt kullerteenuse kehtivale hinnakirjale.

Kohaletoimetamine üle kogu Eesti

Meie kullerteenuse partner toimetab pakid tellimuse vormistamise ajal sisestatud aadressile.

Kuna kullerteenus tarnib kaubad kohale kullerteenuse DPD tööaja jooksul, saate need kohale toimetada ka kellegi teise nimele või aadressile. Näiteks töökohta. Kui olete makseviisiks valinud sularahamakse kättetoimetamisel, siis palun veenduge, et kohaletoimetamise saajal oleks piisavalt sularaha. Kui on valitud kohaletoimetamine ettevõtte aadressile, toimetab kuller paki volitatud isikule saadetiste järelevõtmiseks ettevõttes.

Kui te ei viibi kohaletoimetamise ajal kokkulepitud kohas (töökoht, kontor, haigla vms), jätab kuller teile teate, kuidas pakile järele tulla. Pakk ootab teid 1 nädala, misjärel see meile tagastatakse. Kui soovitud toodet laos pole, anname sellest e-posti teel teada.

Tarneajad

Paki kohaletoimetamise aeg on 3 päeva, kuid üldjuhul toimetatakse see kohale juba lähetuskuupäevale järgneval tööpäeval.

Pikemate tarneaegade korral hoiame teavitatakse teid sellest e-posti teel. Juhul, kui teile pikem tarneaeg ei sobi, võite meile sellest teada anda ja me eemaldame toote tellimusest või asendame selle teisega.

Kui olete paar päeva ära, saate ostu sooritamisel sisestada soovitud paki väljasaatmise kuupäeva või anda sellest meile teada e-posti või telefoni teel. See tähendab, et teie pakki ei saadeta märgitud aadressile enne seda kuupäeva.

Lisateabe saamiseks saatke meile e-kiri: info@happykoala.ee.

Kahjustatud saadetiste käitlemine

Kui leiate paki üleandmisel, et kaup või saadetis on kahjustatud, sisu puudub või sellel on avamise märke, saate taotleda oma raha tagastamise või paki uuesti kättetoimetamise. Kahjustusest tuleb teatada 7 kalendripäeva jooksul alates paki kättesaamise päevast e-posti aadressil info@happykoala.ee. Kahjustustest teavitamisel vajame ka fotosid pakendist, (sise)pakendist, kahjustatud tootest, kullerteenuse DPD sildist ja kahjustuse kirjeldust.

You have successfully subscribed!
This email has been registered