TOOTEKAEBUSED

Kui teie toode on transportimisel kahjustatud või ei tööta, andke meile sellest teada niipea, kui olete pakendi kätte saanud. Vabandame siiralt põhjustatud ebamugavuste pärast ja teie kaebusega tegeletakse esmajärjekorras. Palun saatke järgmised andmed aadressile info@happykoala.ee
  • foto/video tootest, millel on selgelt näha kahjustuse asukoht (koos kahjustuse kirjeldusega).
  • tellimuse number

Palun kirjutage teemarubriiki PRODUCT.

OSTU TÜHISTAMINE

Ostjal on õigus ostust taganeda mis tahes põhjusel ja põhjendusi esitamata 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest. Selle õiguse kasutamiseks täitke palun vorm.

Toode, mida soovite tagastada, peab olema kahjustamata, originaalpakendis või sobivas pakendis koos kõigi osade ja tarvikutega. Palun saatke toode tähitud postiga:


Toetus antakse välja hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast meie aadressil.

Kohaletoimetamise kulud katab alati saatja. Me ei võta vastu lunaraha saadetisi.
Lepingust taganemise korral, kui klient on kasutanud sooduskoodi, võetakse need vahendid arvesse kui allahindlus ja neid ei tagastata kasutajale. Tagastatakse ainult makstud summa.
Lisateavet toodete tagastamise kohta leiate Tingimustest. Kui teil on lisaküsimusi, võtke meiega ühendust aadressil info@happykoala.ee.

TOOTEVAHETUS

Kui teie tellitud toote (kingad või riided) number, suurus või värv ei sobi teile, võite selle ümber vahetada. Kui soovite vahetada sama toodet erineva suuruse või värvi vastu, täitke see ankeet.

You have successfully subscribed!
This email has been registered