Veebipoe www.happykoala.ee tingimused on koostatud vastavalt tarbijakaitseseadusele (ZVPot). Veebipoodi haldab MEGASPLET, trgovina po internetu, d.o.o., Gmajna 7, 1236 Trzin (edaspidi: „teenusepakkuja"). Registreerimisnr: 6988407000, ettevõte on käibemaksukohustuslane, KMKR: SI84375493. Ettevõtte direktor on Luka Ropotar. Registreerimisregister: Ljubljana ringkonnakohus. Kande number: 2016/768.

Üldine

Tingimused käsitlevad veebipoe toimimist, kasutajaõigusi ning teenusepakkuja ja ostja vahelisi ärisuhteid. Enne saidi kasutamist tuleb hoolikalt läbi lugeda loetletud üldtingimused. Seda veebisaiti kasutades olete te tuttav äritingimuste, isikuandmete kaitse ja juriidilise teatega ning nõustute nende tingimustega. Kui te tingimustega ei nõustu, palun ärge kasutage seda veebisaiti. Lehtedel näete linke teistele veebisaitidele, mis ei ole teenusepakkuja kontrolli all ja on seetõttu ainult nende autorite, mitte mingil juhul teenusepakkuja vastutusel. Teenusepakkuja ja kõik teenusepakkuja veebisisu autorid, kes osalevad sellise sisu loomises ja valmistamises, ei vastuta kahjude eest, mis tulenevad sellisele sisule ligipääsust, nende täpsusest või teabe kasutamise võimetusest ning selle sisu vigadest või väljajätmistest. Teenusepakkujal on õigus käesoleva väljaande uuendamisega üldtingimusi muuta. Need tingimuste muudatused on teile kohustuslikud.

HOIATUS See veebipood on ainult lõpptarbijatele (B2C) pühendatud veebijaemüüja. Seetõttu ei võimalda me müüki juriidilistele isikutele veebilehe kaudu (B2B) ning seega ei paku me juriidilistele isikutele arvete väljastamise võimalust. Viimane tähendab ka seda, et füüsiliselt isikult juriidilistele isikutele väljastatud arvete hilisem revisjon ei ole võimalik, kuna müügitehing sõlmitakse eranditult füüsilise isikuga.
Juhul, kui te soovite luua meie ettevõttega B2B suhet ja soetada suuremas koguses tooteid (komplektpakend/karp/minimaalse ostuväärtusega 5000 eurot + KM), võtke palun ühendust meie hulgimüüjaga e-posti aadressil info@happykoala.ee

Kasutaja registreerimine

Tellimuse täitmiseks ei ole registreerimine vajalik. Kassas täitke vaid nõutud väljad oma isikuandmete ja tarneandmetega. Kassa esimesel lehel, kus te andmeid sisestate, valige lihtsalt ruut „Salvesta andmed järgmiseks korraks“. Seljuhul ei pea te järgmise ostuga kõike uuesti sisestama.

Makseviis

Teenusepakkuja pakub järgmisi makseviise.

Tasumine kohaletoimetamisel (makse sularahas kauba vastuvõtmisel). Tellimuse eest saate tasuda sularahas, kui kuller paki kohale toimetab. Paki toimetab kohale DPD kullerteenus ning kohaletoimetamise vahendustasu ei võeta.
PayPal (veebimakse veebisaidi www.paypal.com kaudu). Pärast makseviisi kinnitamist suunatakse teid www.paypal.com serverisse, kus te järgite nende juhiseid. Kui makse on täielikult sooritatud, saadetakse teie tellimus postkontorisse;
Krediitkaart (maksmine Visa või MasterCardi krediitkaardiga): palume sisestada selleks ettenähtud vormile krediitkaardi omaniku ees- ja perekonnanimi, kaardi number ja CVV-kood, mis on tavaliselt märgitud krediitkaardi tagaküljele. Krediitkaardiga maksmine on täiesti turvaline. Turvalisuse kohta lugege lähemalt siit: https://pinkmintlove.si/pages/varen-nakup;
• Teenusepakkuja ei luba juriidilisele isikule arvet väljastada.

Ostja kohustused

Klõpsates “LISA KORVI“, kinnitab ostja järgmist:

• ta on vastavalt seadusele vanem kui 18 aastat;
• temalt ei ole teovõimet võetud.

Tarneaeg ja režiim

Veebipood võtab tellimusi vastu 24 tundi ööpäevas. Kõiki tellimusi käsitletakse ajakohaselt. Juhul, kui toodet ei ole tellimise hetkel enam laos, pikeneb tarneperiood vastavalt kauba tarnetähtajale tootja poolt. Igale tootele on vastavalt märgitud ka laoseis.

Pakkide kättetoimetamise partneriks on DPD.

Kohaletoimetamise hinnad ja kulud

Toodete hinnad e-poes on toodud eurodes (€) ja sisaldavad juba käibemaksu (KM), kui pole sõnaselgelt märgitud teisiti. Ettevõte MEGASPLET D.O.O. maksunumbriga 84375493 on maksukohustuslane (SI) ja seega ka käibemaksukohustuslane (KM).
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamise hetkel ja neil ei ole etteantud kehtivusaega. Hinnad kehtivad ülalnimetatud makseviisidega maksmisel ülaltoodud tingimustel.

Pakkumine veebipoes kehtib kuni laovarusid jätkub, kui ei ole märgitud teisiti.
Tellides üle 60 € on pakkimis- ja kohaletoimetamise kulud tasuta. Kuni 60 € tellimuse korral on pakkimise ja kohaletoimetamise kulud olenemata tellimuse kaalust, kogusest ja suurusest 3,50 €. Täpne postikulu summa kuvatakse enne tellimuse kinnitamist.

Ostmine

Esmalt valige toode, mida soovite osta, seejärel vajutage nuppu „Lisa ostukorvi“. Tellitud toodete kogus ja kogusumma kuvatakse paremal, ülal ostukorvis. Kui te soovite mõne konkreetse toote tellitavat kogust eemaldada või vähendada, vajutage lingile „korv“ ja seejärel määrake toote kogus, valides soovitud numbri või klõpsake toote kustutamiseks „prügikasti“. Te saate sisestada konkreetsed juhised või tellimuse eelistused väljale „märkus“. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage nuppu „Kassasse“. Veebipood juhendab teid läbi järgmiste sammude.

1. samm – Teave ostja kohta. Sisestage oma e-posti aadress ja kohaletoimetamise andmed (nimi ja perekonnanimi, aadress ja telefoninumber).

2. samm – Kohaletoimetamine. Valige kohaletoimetamise viis ja sisestage tarneaadress, kui see erineb esimeses etapis sisestatud aadressist.

3. samm – Makseviis ja tellimuse esitamine. Selles etapis valige makseviis ja esitage tellimus. Kui teil on sooduskood, sisestage see nõutavale väljale.

4. samm – Kokkuvõte ja tellimuse kinnitus.

Pärast tellimuse vormistamist saate oma e-posti aadressile kokkuvõtte tellitud toodetest. Teave tellimuse oleku ja sisu kohta on ostjale alati kättesaadav teenusepakkuja veebisaidil. Selles etapis sõlmitakse ostja ja pakkuja vahel tellitud toodete ostmiseks leping. Klõpsates nuppu „Kinnita tellimus“, kinnitate, et olete kursis teenusepakkuja veebisaidil avaldatud tingimustega ja nõustute nendega. Sloveenikeelne ostuleping on ostjale igal ajal kättesaadav veebisaidi alumises osas.

Hoiatused

Alkohoolsete jookide ja tubakatoodete müük alla 18-aastastele on keelatud. Ostja peab olema tellimuse esitamise ajal täisealine. Vastasel juhul taganeb teenusepakkuja viivitamatult lepingust. Teenusepakkuja võib ostjale tema antud telefoninumbril helistada, et märgitud infot kontrollida.
Kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik ajavahemikus 21:00–7:00.

Tellimuse tühistamine

Te saate oma tellimuse tühistada kuni kauba kohaletoimetamiseni. Jaotises „Tellimuste ajalugu“ kuvatakse kõigi teie ostude ajalugu. Te valite tellimuse, mida soovite tühistada, ja saadate meile meie e-posti aadressile tühistamisteate koos kohustusliku tellimuse viitenumbri märkega. Eduka tühistamise korral saate te e-posti teel teate. Samuti on teie tühistamine nähtav jaotises „Tellimuste ajalugu“.

Lepingust taganemise õigus

Kliendil on õigus 14 päeva jooksul teatada ettevõttele lepingust taganemisest, ilma et ta peaks oma otsust põhjendama. Teade loetakse õigeaegseks, kui saadetis esitatakse määratud tähtaja jooksul. Ostja peab oma lepingust taganemise otsusest ettevõttele teatama hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, esitades üheselt mõistetava avalduse tagastamise kohta. Seda saab teha vormi kaudu “Lepingust taganemine – tagastamine 14 päeva jooksul“ ja seejärel tuleb kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil teenusepakkuja sai tagastusteate.

Tehtud maksete tagastamine toimub esimesel võimalusel ja mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisteate saamist. Ettevõte tagastab tarbijale laekunud maksed, kasutades sama makseviisi, mida tarbija kasutas, välja arvatud juhul, kui tarbija on sõnaselgelt taotlenud muu maksevahendi kasutamist ja kui tarbija ei kanna sellest tulenevaid kulusid.

Tarbija võib kaupa kontrollida ja katsetada ulatuses, mis on hädavajalik tegeliku olukorra kindlakstegemiseks. Tarbija vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, kui see on tingitud käitumisest, mis ei ole tingimata vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kindlakstegemiseks.

Ainus lepingust taganemisega seotud kulu, mis tarbijale kaetakse, on esemete tagastamise kulu (mis on saatmise puhul tasutud vastavalt kohaletoimetamise teenuse hinnakirjale ja sõltub sellest, kas saadetis/pakk/last on kaasatud). Kaup tuleb müüjale tagastada hiljemalt 14 päeva jooksul peale lepingust (ostu) taganemise teate saatmist.

Tarbijal ei ole õigust taganeda lepingust kaubaga, mis on valmistatud tarbija täpsete juhiste järgi, mis on kohandatud tema isiklikele vajadustele, mis oma olemuselt ei sobi tagastamiseks, mis riknevad või on juba aegunud.

Erandjuhtudel, kui kaupa ei tagastata vastavalt ZVPot-le, võib müüja pakkuda tarbijale kauba lunastamist vastava hüvitisega, mille müüja määrab tagastamise protokolliga. Soodushinnaga lunastamine läheb arvesse tarbija kinnitusel e-posti teel. Tarbija kasutab nimetatud lunastusvõimalust ainult teise sama või kõrgema väärtusega kauba tellimisel.

Ostuhinna tagastamise õigust garantiinõude ja materjali puuduste korral reguleerivad täpsemalt tarbijakaitseseaduse (mitteametlik terviktekst) sätted.

Kaup on soovitav transportimiseks korralikult ette valmistada, kasutades originaal- või muud sobivat ja ohutut pakendit. Me ei võta saadetisi vastu sularahaga maksmisel.

Lepingute puhul, mille objektiks on tarbija täpsete juhiste järgi valmistatud ja tema erivajadustele kohandatud kaup, ei ole oma olemuselt sobilik tagastamiseks.

Tagastamise aadress:
EXPEDICO/DPD Lietuva hub,

Terminalo g. 7, Biruliškės,

LT-54469 Kauno r. Lithuania

Kahjustatud saadetiste tagastamine

Juhul, kui pakk on füüsiliselt kahjustatud, sisu puudub või sellel on avamise märke, peab ostja paki kättesaamisel algatama pretensioonimenetluse selle kohaletoimetanud kullerile või teavitama sellest kullerteenust. Kui te soovite kahjustatud saadetise kohta lisateavet, võtke meiega palun ühendust klienditoe kaudu: info@happykoala.ee. Koos kullerteenusega hoolitseme selle eest, et kaebus saaks võimalikult kiiresti lahendatud.

Garantii

Kui tootel puudub lisatud garantiitunnistus, kehtib garantiina arve, mida jõustab Megasplet d.o.o. Sloveenia Vabariigi territooriumil kehtib kõikidele tehnilistele toodetele 24-kuuline laitmatu töö garantii. Garantiiperiood algab paki vastuvõtmise kuupäevast. Tootja on kohustatud tegema garantiiremondi 45 päeva jooksul kauba kättesaamisest, vastasel juhul tuleb toode asendada teise, samaväärse ja veatu tootega. Kauba garantiisse tagastamisel tuleb lisada kõik ostetud kaubad (ühendusjuhtmed jms) ning märkida tagastamise põhjus või puuduse kirjeldus. Enne toodete parandusse saatmist garantiiaja jooksul tuleb kaebuse menetluse tõhusamaks lahendamiseks eelnevalt kokku leppida kontakt e-posti aadressil info@happykoala.ee.

Isikuandmete kaitse

Zavedamo se, da je zasebnost naših spletnih obiskovalcev in uporabnikov izredno pomembna. Zagotavljamo 100-odstotno zaščito in varnost vaših osebnih podatkov. Veebipoes registreerudes nõustute, et teie isikuandmeid säilitatakse ja kasutatakse ainult teie tellimuse täitmise eesmärgil. Teenusepakkuja kohustub püsivalt kaitsma kõiki kasutaja isikuandmeid. Mitte mingil juhul ei edastata kasutaja andmeid volitamata isikutele. Isikuandmete kaitse kohta saate täpsemalt lugeda siit.

Oluline defekt

Mis on oluline defekt?
Oluline defekt on see, kui tootel ei ole tavapäraseks kasutamiseks või kauplemiseks vajalikke omadusi:
• tootel puuduvad omadused, mis on vajalikud konkreetseks kasutuseks, milleks ostja seda ostab, kuid mis oli müüjale teada või pidi olema teada;
• esemel ei ole omadusi, milles on selgesõnaliselt või vaikselt kokku lepitud või ette kirjutatud.
• müüja on tarninud toote, mis ei vasta näidisele või mudelile, välja arvatud juhul, kui näidist või mudelit on näidatud ainult tutvustamise eesmärgil.

Kuidas toote sobivust kontrollitakse?
Kauba sobivust kontrollitakse teise, sama tüüpi veatu esemega, samuti tootja väidete või väidetega kauba enda kohta.

Kuidas esitada olulise defekti nõuet?
Ostja peab müüjat teavitama igast olulisest puudusest koos selle üksikasjaliku kirjeldusega seaduses ettenähtud tähtaja jooksul ning võimaldama müüjal eset inspekteerida.

Ettevõte vastutab tootel esinevate oluliste defektide eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba vastuvõtmisest.

Kauba olulise defekti nõudeõigust reguleerib täpsemalt tarbijakaitseseaduse sätted.

E-uudiskirjaga liitumine

Teenusepakkuja võib kaugsidevahendite kaudu kasutajaga ühendust võtta ainult juhul, kui kasutaja on sellega selgesõnaliselt nõus. Nõusolekuna kaalume e-uudiskirjaga liitumist veebipoe kaudu, linnukesega „telli e-uudiskiri“ (uudised lehel, uudised pakkumisest, sooduskampaaniad) registreerimisel või liitumislepingu taotlemisel muu sidevahendi kaudu.

Juriidiline märkus

Happykoala.ee on ettevõtte MEGASPLET D.O.O. omand, mis haldab ka veebipoodi. Veebipoes avaldatav sisu on ettevõtte MEGASPLET D.O.O. omand ja seda võib kasutada mitteärilistel eesmärkidel, kuid need peavad säilitama kõik märgitud autoriõiguse hoiatused ning seetõttu ei tohi seda kopeerida, reprodutseerida ega muul viisil levitada ilma ettevõtte MEGASPLET D.O.O. loata.

Kaebused ja vaidlustamised

Teenusepakkuja järgib kehtivaid tarbijakaitsealaseid õigusakte. Teenusepakkuja teeb kõik endast oleneva, et täita oma kohustust säilitada tõhus kaebuste käsitlemise süsteem. Kaebuse saab esitada e-posti teel aadressile info@happykoala.ee. Teenusepakkuja kinnitab viie tööpäeva jooksul kaebuse kättesaamisest, teavitab ostjat, kui kaua sellega tegeletakse, ning teda hoitakse menetluse käiguga kursis. Teenusepakkuja on teadlik, et tarbijavaidluse oluliseks tunnuseks, vähemalt kohtuliku lahendamise seisukohalt, on nõude majandusliku väärtuse ja vaidluse enda lahendamisel tekkivate kulude ebaproportsionaalsus. See on ka suur takistus tarbija jaoks vaidluse kohtusse andmiseks. Seetõttu teeb teenusepakkuja kõik endast oleneva, et lahendada kõik vaidlused sõbralikult.

Teenusepakkuja tunnustab IRPS-i pakkujat vaidluse lahendamise eest:
Euroopa Vaidluste Lahendamise Keskus, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, Sloveenia
Telefon: +386 08 205 65 90
Veebisait: www.ecdr.si

Vaidluste kohtuvälise lahendamise võimalused
• Link SRPS-i platvormile (vaidluste lahendamine veebis): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
• Teenusepakkuja võimaldab ka vaidluste kohtuvälist.

Me soovime teile meeldivat ja taskukohast ostlemist!

You have successfully subscribed!
This email has been registered